Friday, February 27, 2009

txtmygf

代你短信女友的服務 txtmygf

在公司mailing list看到的。也許會有人老翻一個粵語港版。

4 comments:

** 飛雪素素 ** said...

唔係呀化﹖咁行~﹖
拍拖拍到咁頹,唔好拍算啦~
個女仔發現左,你話佢嬲唔嬲丫拿?

Arael said...

他們的FAQ也有提到這點:

My girlfriend found out I was using textmygf, and now she's mad. What should I do?

Make it up to her by buying her flowers. Trust us - girls love flowers.

** 飛雪素素 ** said...

簡直侮辱左送花嘅原意,呢D花唔送好過送。
我同你講丫,我都收過D為左賠罪而送嘅花, 我覺得係一種侮辱。
分手嗰陣我同佢講:「最憎嘅就係平時你唔送花俾我,我嬲你先送花俾我!」見到D花真係火都起。
你地D男仔呀睇得小說劇集太多, 以為得罪左D女仔送花D女仔就會笑哂咁收, 你真係當我地傻架,你道歉有冇誠意同D花係冇關係~

Anonymous said...

and if you click on the link below 'buying her flowers' it directs to you savemyass.com which sends flowers for you in case you forget those important anniversaries. :P